تازہ ترین
اٹلی: ناپولی میں عیدالفطر         اٹلی: بولونیا میں عیدالفطر         عید کی نماز محمدیہ مسجد بریشا چوہدری سکندر گوندل چوہدری مدثر تھیلہ چوہدری رشید گجر مرزا شامیر مرزا محمد علی مرزا محمد خالد         سفیران پاکستان گروپ بلونیا کے دوستوں کا نماز عید الفطر کی ادائیگی کے بعد گروپ فوٹو         چوہدری اجمل فرزند گوٹریلہ کی طرف سے چوہدری صابر مرحوم کے ایصال ثواب کے لیے 29 رمضان المبارک کو اسلامک سینٹر بریشیا میں قران خوانی اورافطار ڈنر         نینا خان کی جانب سے ا ہلِ ِ وطن کو عید مبارک         پیرس: عید الفطر پر منہاج ویلفئیر فرانس کی جانب سے فلاحی کیمپ کا انعقاد         ویانا میں عیدالفطر کا سب سے بڑا اجتماع         اللہ پاک اہلِ وطن اور اوورسیز پاکستانیوں کو عید الفطر کی ہزاروں خوشیا ں نصیب فرمائے، آمین: بلا ل حسین جنجوعہ         ا ٹلی: میری طرف سے تمام ہم وطنوں اور امتِ مسلمہ کو عید کی ڈھیروں خوشیاں مبارک ہوں، میاں خاں         امریکہ: نیو یار ک میں علی راشد کی طرف سے گرینڈ افطار ڈنر کا اہتمام، کمیونٹی و دوست احباب کی بھر پور شرکت         او پی سی پنجاب کے اعلی سطح کے وفد نے دورہ یورپ کے بعد دیار غیر میں مقیم ہموطنوں کے مسائل کے حل کی سنجیدہ کوششیں پر مبنی جامع رپورٹ وزیر اعلی کو پیش کر دی         اٹلی: جو گناہوں کی غلامی سے دیتی ہے نجات، رمضان ہم پہ وہ رحمت کی برسات ہے: سفارت خانہ روم میں سفیرِ پاکستان کی جانب سے افطار ڈنر دیا گیا، سفیرانِ وطن کی بھرپور شرکت         بولٹن: سب دوستوں، بھائیوں اورامتِ مسلمہ کو جمعتہ الوداع او ماہِ ر رمضان کی مبارک ساعتیں مبارک ہوں، اللہ پاکستان اور عالمِ اسلام کو ہر مصیبت سے محفوظ رکھے، آمین: عالمِ دین و روحانی پیشوا سید محمد         ادارالمصطفی سنٹر ویانا میں سید اظہر شاە کی جانب سے 28 ویں روزە افطاری کے موقع پر تصویری جھلکیاں (اکرم باجوە ویانا)        

سوفلے کھائیے بھی لگائیے بھی

سوفلے کھائیے بھی لگائیے بھی

اورنج اور چاکلیٹ کاسوفلے آپ نے بھی کھایا ہوگا۔ سوفلے کے لفظی معنی ایک ایسی ڈش کے ہیں جو ہلکی اور نر،م ہوجسے انڈوں کو پھینٹ کربیک کیاگیا ہوا۔ ہم آج جس سوفلے کی بات کررہے ہیں اس میں یہ تمام خوبیاں ہیں لیکن وہ کھانے کے بجائے چہرے اور جسم پر لگایاجاتا ہے تاکہ سردموسم میں پیداہونے والی خشکی کودور کیاجاسکے ۔ یہ بیوٹی کی دنیا میں نئی پروڈکٹ کے طور پر سامنے آیا ہے ۔
جلد پر استعمال ہونے والے سوفلے میں انڈے کی سفیدی اور زردی کی ملائمت بھی موجود ہے ساتھ ہی اس میں پھل ‘ مختلف نٹس ‘ بیجوں کے تیل ، شیامکھن اور وٹامن Eڈالا جاتا ہے ۔ جس سے جلد کھل اور چمک اٹھتی ہے ۔ سردیوں میں سوفلے ضرور لگانا چاہیے کیونکہ اس کے تمام اجزاء بہت اچھی طرح بلینڈ کیے جاتے ہیں۔ جس سے اس کا ٹیکسچر بہترین ہوجاتا ہے اس میں تیل موجود ہونے کے باوجود چکناہٹ بالکل نہیں ہوتی۔ کریم اور لوشن کے مقابلے میں سوفلے میں نمی پیدا کرنے کی صلاحیت زیادہ ہوتی ہے ۔ یہ جلد کے اندر داخل ہو کر اسے غذائیت فراہم کرتا ہے ۔ سوفلے فرانسیسی لفظ سوفلر سے نکلا ہے جس کے معنی ہیں سانس لینااور باڈی سوفلے بھی یہی کام کرتا ہے ۔ سوفلے کا فارمولا اس نوعیت کا ہے کہ مسام چکنائی سے بھرتے نہیں اور جلد بھی سانس لیتی رہتی ہے ۔ باڈی سوفلے کی تیاری میں بادام یاارجن کا تیل استعمال ہوتا ہے یوں جلد نم بھی ہوتی ہے اور اشیاء کی دیگر خوبیاں بھی اسے حاصل ہوتی ہیں۔
آپ سوفلے کو دن میں ایک سے زائد باراستعمال کرسکتی ہیں۔ اگر آپ کی جلد خشک ہے تو شیابٹریا کوکو بٹر ملاکر استعمال کریں۔ نارمل جلد کے لیے بادام یا ارجن کاتیل اور ذراسی بھوسی لگائیں جبکہ چکنی جلد کے لیے باڈی سوفلے کو خوشبودار تیل اور ایلوویرا کے ساتھ نٹس ‘ بیجوں کے تیل ‘ شیابٹر اور وٹامن Eکو ملا کر سوفلے خود بھی تیار کرسکتی ہیں۔ اس کے نتائج حیران کن ہوں گے۔

Related posts