تازہ ترین
اٹلی: ناپولی میں عیدالفطر         اٹلی: بولونیا میں عیدالفطر         عید کی نماز محمدیہ مسجد بریشا چوہدری سکندر گوندل چوہدری مدثر تھیلہ چوہدری رشید گجر مرزا شامیر مرزا محمد علی مرزا محمد خالد         سفیران پاکستان گروپ بلونیا کے دوستوں کا نماز عید الفطر کی ادائیگی کے بعد گروپ فوٹو         چوہدری اجمل فرزند گوٹریلہ کی طرف سے چوہدری صابر مرحوم کے ایصال ثواب کے لیے 29 رمضان المبارک کو اسلامک سینٹر بریشیا میں قران خوانی اورافطار ڈنر         نینا خان کی جانب سے ا ہلِ ِ وطن کو عید مبارک         پیرس: عید الفطر پر منہاج ویلفئیر فرانس کی جانب سے فلاحی کیمپ کا انعقاد         ویانا میں عیدالفطر کا سب سے بڑا اجتماع         اللہ پاک اہلِ وطن اور اوورسیز پاکستانیوں کو عید الفطر کی ہزاروں خوشیا ں نصیب فرمائے، آمین: بلا ل حسین جنجوعہ         ا ٹلی: میری طرف سے تمام ہم وطنوں اور امتِ مسلمہ کو عید کی ڈھیروں خوشیاں مبارک ہوں، میاں خاں         امریکہ: نیو یار ک میں علی راشد کی طرف سے گرینڈ افطار ڈنر کا اہتمام، کمیونٹی و دوست احباب کی بھر پور شرکت         او پی سی پنجاب کے اعلی سطح کے وفد نے دورہ یورپ کے بعد دیار غیر میں مقیم ہموطنوں کے مسائل کے حل کی سنجیدہ کوششیں پر مبنی جامع رپورٹ وزیر اعلی کو پیش کر دی         اٹلی: جو گناہوں کی غلامی سے دیتی ہے نجات، رمضان ہم پہ وہ رحمت کی برسات ہے: سفارت خانہ روم میں سفیرِ پاکستان کی جانب سے افطار ڈنر دیا گیا، سفیرانِ وطن کی بھرپور شرکت         بولٹن: سب دوستوں، بھائیوں اورامتِ مسلمہ کو جمعتہ الوداع او ماہِ ر رمضان کی مبارک ساعتیں مبارک ہوں، اللہ پاکستان اور عالمِ اسلام کو ہر مصیبت سے محفوظ رکھے، آمین: عالمِ دین و روحانی پیشوا سید محمد         ادارالمصطفی سنٹر ویانا میں سید اظہر شاە کی جانب سے 28 ویں روزە افطاری کے موقع پر تصویری جھلکیاں (اکرم باجوە ویانا)        

2 سالہ بچی پانچویں منزل سے گر گئی، لیکن پھر اچانک ایک ایسا معجزہ ہو گیا کے سب دیکھنے والے ششدر رہ گئے

2 سالہ بچی پانچویں منزل سے گر گئی، لیکن پھر اچانک ایک ایسا معجزہ ہو گیا کے سب دیکھنے والے ششدر رہ گئے

نیویارک(مانیٹرنگ ڈیسک) کہا جاتا ہے ’جسے اللہ رکھے، اسے کون چکھے۔‘ امریکہ میں گزشتہ روز اس کہاوت کا عملی نمونہ دیکھنے میں آیا ہے جہاں 2سالہ بچی عمارت کی پانچویں منزل پر واقع اپنے فلیٹ کی کھڑکی سے نیچے گر گئی اور معجزانہ طور پرزندہ بچ گئی۔ اتنی بلندی سے گرنے کے باوجود اسے محض ایک خراش آئی۔ میل آن لائن کی رپورٹ کے مطابق یہ حیران کن واقعہ نیویارک کے علاقے برونکس میں پیش آیا ہے۔

بتایا گیا ہے کہ اوڈریانا نامی یہ بچی اکثر کھڑکی کے ساتھ کھیلتی رہتی تھی۔ گزشتہ روزوہ باہر گر گئی۔ اس کی والدہ کا کہنا ہے کہ ”میں نے اچانک اوڈریانا کی چیخ سنی جواپنے بیڈروم میں موجود تھی۔ میں بھاگ کر اس کمرے میں گئی تو ایڈریانا وہاں موجود نہیں تھی اور کھڑکی کھلی ہوئی تھی۔ میں نے کھڑکی سے نیچے دیکھا تو وہ نیچے سائے کے لیے لگائے گئے سبز رنگ کے کپڑے کے اوپر موجود تھی۔ “ رپورٹ کے مطابق اوڈریانا کو عمارت کے داخلی دروازے پر سائے کے لیے لگائے گئے سبزرنگ کے کپڑے نے بچا لیا۔

Related posts