تازہ ترین
بارسلونا چوہدری ارشاد اللہ بهٹی کا نسیم صدیقی کے اعزاز میں ذیشان کبابش ریسٹورنٹ پر عشائیہ         چوہدر ی ندیم افضل صد ر پاکستان مسلم لیگ ق فرانس کا ملکی صورتحال پر تبادلہ خیال         یو،کے: زرینہ خان کے آفس میں خواتین کی آمد،گھر اور بے گھری سے متعلق معاملات پر مشاورت         یو،کے: راجہ نوید اختر گوگا کے اعزاز میں ڈنر         برمنگھم: پاکستانی و کشمیری صحافیوں کا گیٹ ٹو گیدر         پیپلز پارٹی عزیز آباد سے بھی کامیاب ہوگی، کارکن تیاری کرلیں: زاہدہ ملک اعوان         چوہدری محمد اعظم صدر منہاج القرآن انٹرنیشنل فرانس مختصر دورے پر مصر روانہ         نیشنل یوتھ آرگنائزیشن آف پاکستان کی سلور جوبلی ، نیویارک میں پروقار تقریب         اکنا ریلیف یو ایس اے اس سال بھی اپنے بیک ٹو سکول پروگرام کے تحت امریکہ بھر میں 30ہزار سے زائد مستحق بچوں میں بلا امتیاز سکول بیگ تقسیم کرے گی         بارسلونا ۔ کینیڈا میں مقیم نامور لکھاری روبینہ فیصل کی کتاب “خواب میں لپٹی کہانیاں”کی تقریب پذیرائی اور محفل مشاعرہ۔         پاکستانی امریکن کمیونٹی نیویارک کے مقامی رہنما چوہدری اسلم ڈھلوں کی والدہ مرحومہ کی روح کے ایصال ثواب کےلئے قرآن خوانی کے بعد فاتحہ خوانی         نیویارک میں سینئر اینکر پرس ، کالم نویس اور کمیونٹی لیڈر سلیم احمد ملک اور روبی ملک کی شادی کی 15ویں سالگرہ ،دوست احباب کی شرکت، ملک فیملی کےلئے ڈھیروں دعائیں         فرانس: پاکستان فیسٹیول کی تیاری کے حوالے سے سفات خانہ پاکستان میں میٹنگ، کمیونٹی نمائندوں کی شرکت         اٹلی : محمد خلیل بٹ کا تاج محل ریستوران پہ کمیونٹی کی اجتماعیت کے حوالے سے منعقدہ تقریب سے خطاب         ککرالی ہاؤس بولونیا میں سلیم ککرالی مرحوم کے ایصال ثواب کیلئے محفل ذکر و نعت،        

جمائمہ خان نے پاکستان کی جیت کا جشن مناتے ہوئے ٹوئٹر پر صرف ایک جملہ لکھ کر ہی 20 کروڑ پاکستانیوں کے دل جیت لئے، ایسا کیا لکھا تھا؟ جان کر عمران خان بھی خوش ہو جائیں گے

جمائمہ خان نے پاکستان کی جیت کا جشن مناتے ہوئے ٹوئٹر پر صرف ایک جملہ لکھ کر ہی 20 کروڑ پاکستانیوں کے دل جیت لئے، ایسا کیا لکھا تھا؟ جان کر عمران خان بھی خوش ہو جائیں گے

آئی سی سی چیمپینز ٹرافی کے فائنل میچ میں بھارت کیخلاف تاریخی فتح کا جشن آج بھی جاری ہے اور پوری دنیا میں پاکستان کی یادگار فتح سے متعلق گفتگو کی جا رہی ہے۔

ایک جانب جہاں پاکستانی جشن منانے میں مصروف ہیں تو دوسری جانب سیاست کے کپتان عمران خان کی سابق اہلیہ جمائمہ خان بھی پاکستان کی جیت پر خوشی سے نہال ہیں۔
وہ ناصرف اس میچ کیلئے پاکستان کو سپورٹ کرتی رہیں بلکہ انہوں نے اپنے بیٹوں کی میچ دیکھتے ہوئے تصویر بھی سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپ لوڈ کی۔

میچ میں جب پاکستان کی فتح ہوئی تو جمائمہ نے جشن منانے کا منفرد انداز اپنایا اور کچھ بھی لکھنے کے بجائے ٹوئٹر پر صرف اتنا ہی لکھ دیا” پاکستان زندہ باد“ اور ساتھ ہی بلے، پاکستان کے جھنڈے اور تالی بجاتے ایموجیز بھی لگا دئیے۔

جمائمہ خان کی جانب سے اس انداز میں پاکستان کی جیت کا جشن منانے پر پاکستانی بھی کافی مشکور ہوئے اور ان کیساتھ محبت کا اظہار کرتے ہوئے پاکستان کیلئے ان کے جذبات پر شکریہ ادا کیا۔
اس کے علاوہ جب پاکستان جیت کے قریب پہنچ چکا تھا تب جمائمہ کی خوشی کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ انہوں نے پرانا ملی نغمہ ”ہم ہیں پاکستانی، ہم تو جیتیں گا ہاں جیتیں گے“ شیئر کیا اور کہا کہ سنہری دور کا یہ ملی نغمہ ذہن میں اٹک گیا ہے۔

Related posts