تازہ ترین
نواز شریف کی مہم جوئی جمہوریت کیلئے خطرناک ثابت ہوگی: زاہدہ ملک اعوان         عدالتی فیصلوں سے نواز شریف کی مقبولیت میں اضافہ ہوا، عہدے آنی جانی چیزیں ہیں: ظہیر الدین ظفر راں         پاکستان پریس کلب مڈلینڈ زانٹرنیشنل کا اہم سالانہ اجلا س ۔ با ہمی مشاورت کے بعد تنظیم نو کا اعلان آصف محمود برا ٹلوی صدر ، راجہ ناصر محمود جنرل سیکرٹری         ’مسلم اشتہار‘ کیا جرمن معاشرہ اسلام پسندی کی طرف جا رہا ہے؟         انتخابی اصلاحات کیس میں سپریم کورٹ کا فیصلہ عین میرٹ اور حقیقی معنوں میں پاکستانی عوام کی امنگوں کی ترجمانی کرتا ھے-محمد شہباز ملک         سابق جنوبی افریقی بلے باز ہرشل گبز کویت کرکٹ ٹیم کے کوچ مقرر         جموں کشمیر لبریشن فرنٹ برطانیہ کے زیراہتمام لوٹن میں حریت پسند کشمیری راہنما مقبول بٹ شہید کی چونتیسویں برسی کا انعقاد کیا گیا         پاکستان اسپورٹس ایسوسی ایشن کویت کے زیر اہتمام تیسرے بلڈ ڈونیشن کا انعقاد         لودھراں میں عوام نے جھوٹی سیاست کے تابوت میں آخری کیل ٹھونک دی، اقبال شاہ قریشی کی کامیابی نے نواز شریف کی اہلیت کا فیصلہ کر دیا، لیگی رہنماؤں خالد گوندل، رزاق چھنی، فیصل چیچی، راشد بھٹی، دلشاد چھنی اور اکرام شہزاد کا مشترکہ بیان         نواز شریف کسی پارٹی صدارت کا مرہون منت نہیں ۔ پاکستان اس طرح کے فیصلوں کا متحمل نہیں ہو سکتا نواز شریف جس پر ہاتھ رکھیں گے وہی جیتے گا۔ ۔ مسلم لیگ (ن) فرانس         لودھران کے عوام نے مسلم لیگ ن کے امیدوار کو بھاری اکثریت سے کامیاب کروا کر پاکستان میں خوشحال مستقبل کی بنیاد رکھ دی ہے، راجہ شفیق پلاہلوی         پیرس ادبی فورم اور ہیومن رائٹس آرر ڈان ایسوسی ایشن کے زیر اہتمام شام محبت تقریب کا انعقاد         کشمیر کونسل ای یو کنن۔پوشپورہ (مقبوضہ کشمیر) کے واقعے کو یورپ میں ایک بار پھر اٹھانے کے لیے جمعہ کو مہم شروع کر رہی ہے         جنوبی کوریا: دہنگ انچھن میں اورینٹل ریسٹورنٹ کی افتتاحی تقریب افتتاح چیرمین پاکستانی کمیونٹی کوریاشفیق خان کیا         نیویارک میں اوکاڑہ سے تعلق رکھنے والے رکن پنجاب اسمبلی میاں منیر (ڈسٹرکٹ چئیرمین اوورسیز پاکستانی کمیشن ، پارلیمانی سیکرٹری ایکسائز اینڈ ٹیکنیشن )سے سینئر صحافی محسن ظہیر کی ملاقات        

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

عام طور پر گھروں میں کئی ایسی اشیاء استعمال کی جاتی ہیں جنہیں ایک مقررہ مدت کے بعد استعمال نہیں کرنا چاہیے لیکن ہم اس بات سے انجان ہو کرانہیں اس وقت تک استعمال کرتے رہتے ہیں جب تک کہ یہ خود قابل استعمال نہیں رہتیں۔ مگر ان گھریلو اشیاء کا طویل مدت تک مسلسل استعمال انسان کی صحت پر مضر اثرات مرتب کرسکتا ہے ۔ آئیے ہم آپ کو آج کے آرٹیکل میں چند ایسی گھریلو اشیاء کے بارے میں بتاتے ہیں۔
تولیے :
نہانے یا ہاتھ دھونے کے بعد تولیے کااستعمال ضرور کیاجاتا ہے لیکن اگر تولیہ ہی جراثیموں سے بھرپور ہو تو پھر نہانے یا ہاتھ دھونے کا کوئی فائدہ نہیں رہتا۔ کوشش کریں کہ ہرسال گھر کے تمام تولیے ضرور بدل دیں اور دوران استعمال بھی انہیں اچھی طرح دھو کر رکھیں ۔
کنگھی :
شاید ہی کوئی ایساشخص ہوجو یادرکھتا ہو کہ اس سے نئی کنگھی کب خریدی تھی کیونکہ عموماََ انہیں تب ہی تبدیل کیاجاتا ہے جب پچھلی ناقابل استعمال ہوجاتی ہے۔ لیکن آپ کو چاہیے کوسال میں ایک مرتبہ ضرور نئی کنگھی خریدیں اور پرانی کوبھی دوران استعمال دھوئیں ضرور تاکہ وہ جراثیم سے پاک رہے ۔
جوتے :
اکثر دیکھا گیا ہے کہ گھروں میں پہنے جانے والے جوتے لوگ ایک طویل مدت تک استعمال کرتے ہیں لیکن یہ درست نہیں۔ اگر آپ انہیں تبدیل نہیں کرتے تو کم سے کم دھو ضرورلیں۔ ماہرین کے مطابق ہر 6ماہ بعد جوتے تبدیل ضرور کرنے چاہیے کیونکہ یہ پاؤں میں انفکیشن کا باعث بن سکتے ہیں ۔
سپونج:
اگر صحت مندرہنا چاہتے ہیں تو برتن دھونے کے لیے استعمال کیاجانے والا سپونج ہاماہ ضرور تبدیل کیا کریں کیونکہ برتنوں کی دھلائی کے دوران جراثیم بڑی تعداد میں برتنوں سے سپونج میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ اور اس طرح یہ دیگر اشیاء تک بھی پہنچ جاتے ہیں۔
ٹوتھ برش :
عام طور پر دیکھا گیا ہے کہ جب تک ٹوتھ برش ٹوٹے نہیں اسے تبدیل نہیں کیا جاتا۔ یہ عمل بھی آپ کی صحت کے لیے درست نہیں۔ ٹوتھ برش کو بھی زیادہ طویل عرصے تک استعمال نہ کریں کیونکہ جراثیم انہیں اپنا گھر بنالیتے ہیں جہاں سے وہ آپ کے منہ میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ کوشش کریں کہ ہر 3ماہ بعد اپنا ٹوتھ برش ضرورتبدیل کردیں۔
تکیے :
اکثر لوگوں کو اپنے من پسند تکیے کے بغیررات کو نیند نہیں آتی اور اس لیے پر سکون نیند میں تکیے کا بھی ایک اہم کردار ہوتاہے۔ تاہم ماہرین کے مطابق تکیے کو دوسال کے بعد ضرور یبدیل کردینا چاہیے ورنہ اس میں پائے جانے والے جراثیم سر میں انفیکشن کے علاوہ سراور کندھوں میں درد کاسبب بھی بن سکتے ہیں۔

Related posts