تازہ ترین
سانحہ پشاور میں زخمی ہونے والے طالبعلم احمد نواز نے برطانیہ سے پاکستانیو ں کیلئے پیغام جاری کر دیا         امامیہ اسلامک کونسل یورپ کی سالانہ میٹنگ کوپن ہیگن ڈنمارک میں منعقد کی گئی         بلونیا اٹلی چوہدری غلام شبیر کی اپنے دوست چوہدری محمد بوٹے خاں گجر دیتوال پوڑ کوان کے صاحبزادوں کی شادی کی مبارک باد کے سلسلے میں مانچسٹر سے بلونیا خصوصی آمد         اٹلی: اہلیانِ مونتی کیاری کی طرف سے محفلِ میلاد ﷺ کا پروگرام، چوہدری سکندرگوندل (پروپرائٹر، گوندل ریسٹورنٹ)کا خصوصی تعاون،منتظمین کے فرائض چوہدری منیر بھمبھر، طارق کھٹانہ، خالد شبیرڈوگہ اور چوہدری شبیر بھمبھر نے ادا کئے         اوورسیز پاکستانی جائیں تو کہاں جائیں! پاکستان میں چھٹیاں گزارنے کیلئے جانے والے منہاج القرآن کویت کے رہنما محمد عثمان کو گھر میں ڈکیتی مذاحمت پر قتل کر دیا گیا         معروف اینکر پرسن امیر عباس ہشام یوسف پیرس پہنچ گئے۔ قائداعظم ایوارڈ شو میں شرکت کریں گے۔ ایوارڈ شو کے مہمان خصوصی سفیر پاکستان معین الحق ہوں گے         فرانس میں تحریک انصاف کے انٹرا پارٹی الیکشن میں تبدیلی پینل کی بھاری اکثریت سے کامیابی پر سینئر راہنماؤں کی مبارکباد۔         سیاسی وابستگی سے متعلق افواہیں، فیصل چیچی کل پریس کانفرنس میں اہم اعلان کریں گے         یو،کے: عمران خان کے حق میں فیصلہ آنے پر تحریکِ انصاف PTI West Midlands کا جش، مبارکبادیں، پارٹی کو مزید مضبوط بنانے کا عزم         پی ٹی آئی مانچسٹر کے چوہدری محمد نواز آور ان کی ٹیم نے ایک خوبصورت پروگرام کا اہتمام کیا مانچیسٹر کی سیاسی اور کاروباری شخصیات کی شرکت         نا اہلی کیس میں عمران خان کا باعزت بری ہونا حق اور سچ کی فتح ہے: اورنگزیب جنگل خیلوی         فرانس ۔ طارق محمود کی نماز جنازہ منہاج القرآن انٹرنیشنل لاکورنیو فرانس میں ادا ادا کر دی گئی         گلاسگو کے ہردلعزیز دوست میاں نوید قیصر کے اعزازمیں میاں طاہر حمید کا ظہرانہ         بریکنگ نیوز: چوہدری فیصل محمود چچی چیئرمین ایگزیکٹیو کونسل مسلم لیگ ن اٹلی اتوار شام 5 بجے بلونیا میں پریس کانفرنس کریں گے         تحریک انصاف اٹلی کاکل بروز ہفتہ شام دو بجے کریمونا پیاسا روما میں ایک جشن کا اہتمام-میاں آفتاب احمد        

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

عام طور پر گھروں میں کئی ایسی اشیاء استعمال کی جاتی ہیں جنہیں ایک مقررہ مدت کے بعد استعمال نہیں کرنا چاہیے لیکن ہم اس بات سے انجان ہو کرانہیں اس وقت تک استعمال کرتے رہتے ہیں جب تک کہ یہ خود قابل استعمال نہیں رہتیں۔ مگر ان گھریلو اشیاء کا طویل مدت تک مسلسل استعمال انسان کی صحت پر مضر اثرات مرتب کرسکتا ہے ۔ آئیے ہم آپ کو آج کے آرٹیکل میں چند ایسی گھریلو اشیاء کے بارے میں بتاتے ہیں۔
تولیے :
نہانے یا ہاتھ دھونے کے بعد تولیے کااستعمال ضرور کیاجاتا ہے لیکن اگر تولیہ ہی جراثیموں سے بھرپور ہو تو پھر نہانے یا ہاتھ دھونے کا کوئی فائدہ نہیں رہتا۔ کوشش کریں کہ ہرسال گھر کے تمام تولیے ضرور بدل دیں اور دوران استعمال بھی انہیں اچھی طرح دھو کر رکھیں ۔
کنگھی :
شاید ہی کوئی ایساشخص ہوجو یادرکھتا ہو کہ اس سے نئی کنگھی کب خریدی تھی کیونکہ عموماََ انہیں تب ہی تبدیل کیاجاتا ہے جب پچھلی ناقابل استعمال ہوجاتی ہے۔ لیکن آپ کو چاہیے کوسال میں ایک مرتبہ ضرور نئی کنگھی خریدیں اور پرانی کوبھی دوران استعمال دھوئیں ضرور تاکہ وہ جراثیم سے پاک رہے ۔
جوتے :
اکثر دیکھا گیا ہے کہ گھروں میں پہنے جانے والے جوتے لوگ ایک طویل مدت تک استعمال کرتے ہیں لیکن یہ درست نہیں۔ اگر آپ انہیں تبدیل نہیں کرتے تو کم سے کم دھو ضرورلیں۔ ماہرین کے مطابق ہر 6ماہ بعد جوتے تبدیل ضرور کرنے چاہیے کیونکہ یہ پاؤں میں انفکیشن کا باعث بن سکتے ہیں ۔
سپونج:
اگر صحت مندرہنا چاہتے ہیں تو برتن دھونے کے لیے استعمال کیاجانے والا سپونج ہاماہ ضرور تبدیل کیا کریں کیونکہ برتنوں کی دھلائی کے دوران جراثیم بڑی تعداد میں برتنوں سے سپونج میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ اور اس طرح یہ دیگر اشیاء تک بھی پہنچ جاتے ہیں۔
ٹوتھ برش :
عام طور پر دیکھا گیا ہے کہ جب تک ٹوتھ برش ٹوٹے نہیں اسے تبدیل نہیں کیا جاتا۔ یہ عمل بھی آپ کی صحت کے لیے درست نہیں۔ ٹوتھ برش کو بھی زیادہ طویل عرصے تک استعمال نہ کریں کیونکہ جراثیم انہیں اپنا گھر بنالیتے ہیں جہاں سے وہ آپ کے منہ میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ کوشش کریں کہ ہر 3ماہ بعد اپنا ٹوتھ برش ضرورتبدیل کردیں۔
تکیے :
اکثر لوگوں کو اپنے من پسند تکیے کے بغیررات کو نیند نہیں آتی اور اس لیے پر سکون نیند میں تکیے کا بھی ایک اہم کردار ہوتاہے۔ تاہم ماہرین کے مطابق تکیے کو دوسال کے بعد ضرور یبدیل کردینا چاہیے ورنہ اس میں پائے جانے والے جراثیم سر میں انفیکشن کے علاوہ سراور کندھوں میں درد کاسبب بھی بن سکتے ہیں۔

Related posts