تازہ ترین
اٹلی: ناپولی میں عیدالفطر         اٹلی: بولونیا میں عیدالفطر         عید کی نماز محمدیہ مسجد بریشا چوہدری سکندر گوندل چوہدری مدثر تھیلہ چوہدری رشید گجر مرزا شامیر مرزا محمد علی مرزا محمد خالد         سفیران پاکستان گروپ بلونیا کے دوستوں کا نماز عید الفطر کی ادائیگی کے بعد گروپ فوٹو         چوہدری اجمل فرزند گوٹریلہ کی طرف سے چوہدری صابر مرحوم کے ایصال ثواب کے لیے 29 رمضان المبارک کو اسلامک سینٹر بریشیا میں قران خوانی اورافطار ڈنر         نینا خان کی جانب سے ا ہلِ ِ وطن کو عید مبارک         پیرس: عید الفطر پر منہاج ویلفئیر فرانس کی جانب سے فلاحی کیمپ کا انعقاد         ویانا میں عیدالفطر کا سب سے بڑا اجتماع         اللہ پاک اہلِ وطن اور اوورسیز پاکستانیوں کو عید الفطر کی ہزاروں خوشیا ں نصیب فرمائے، آمین: بلا ل حسین جنجوعہ         ا ٹلی: میری طرف سے تمام ہم وطنوں اور امتِ مسلمہ کو عید کی ڈھیروں خوشیاں مبارک ہوں، میاں خاں         امریکہ: نیو یار ک میں علی راشد کی طرف سے گرینڈ افطار ڈنر کا اہتمام، کمیونٹی و دوست احباب کی بھر پور شرکت         او پی سی پنجاب کے اعلی سطح کے وفد نے دورہ یورپ کے بعد دیار غیر میں مقیم ہموطنوں کے مسائل کے حل کی سنجیدہ کوششیں پر مبنی جامع رپورٹ وزیر اعلی کو پیش کر دی         اٹلی: جو گناہوں کی غلامی سے دیتی ہے نجات، رمضان ہم پہ وہ رحمت کی برسات ہے: سفارت خانہ روم میں سفیرِ پاکستان کی جانب سے افطار ڈنر دیا گیا، سفیرانِ وطن کی بھرپور شرکت         بولٹن: سب دوستوں، بھائیوں اورامتِ مسلمہ کو جمعتہ الوداع او ماہِ ر رمضان کی مبارک ساعتیں مبارک ہوں، اللہ پاکستان اور عالمِ اسلام کو ہر مصیبت سے محفوظ رکھے، آمین: عالمِ دین و روحانی پیشوا سید محمد         ادارالمصطفی سنٹر ویانا میں سید اظہر شاە کی جانب سے 28 ویں روزە افطاری کے موقع پر تصویری جھلکیاں (اکرم باجوە ویانا)        

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

چند گھریلو اشیاء جنہیں فوراََ تبدیل کردینا چاہیے

عام طور پر گھروں میں کئی ایسی اشیاء استعمال کی جاتی ہیں جنہیں ایک مقررہ مدت کے بعد استعمال نہیں کرنا چاہیے لیکن ہم اس بات سے انجان ہو کرانہیں اس وقت تک استعمال کرتے رہتے ہیں جب تک کہ یہ خود قابل استعمال نہیں رہتیں۔ مگر ان گھریلو اشیاء کا طویل مدت تک مسلسل استعمال انسان کی صحت پر مضر اثرات مرتب کرسکتا ہے ۔ آئیے ہم آپ کو آج کے آرٹیکل میں چند ایسی گھریلو اشیاء کے بارے میں بتاتے ہیں۔
تولیے :
نہانے یا ہاتھ دھونے کے بعد تولیے کااستعمال ضرور کیاجاتا ہے لیکن اگر تولیہ ہی جراثیموں سے بھرپور ہو تو پھر نہانے یا ہاتھ دھونے کا کوئی فائدہ نہیں رہتا۔ کوشش کریں کہ ہرسال گھر کے تمام تولیے ضرور بدل دیں اور دوران استعمال بھی انہیں اچھی طرح دھو کر رکھیں ۔
کنگھی :
شاید ہی کوئی ایساشخص ہوجو یادرکھتا ہو کہ اس سے نئی کنگھی کب خریدی تھی کیونکہ عموماََ انہیں تب ہی تبدیل کیاجاتا ہے جب پچھلی ناقابل استعمال ہوجاتی ہے۔ لیکن آپ کو چاہیے کوسال میں ایک مرتبہ ضرور نئی کنگھی خریدیں اور پرانی کوبھی دوران استعمال دھوئیں ضرور تاکہ وہ جراثیم سے پاک رہے ۔
جوتے :
اکثر دیکھا گیا ہے کہ گھروں میں پہنے جانے والے جوتے لوگ ایک طویل مدت تک استعمال کرتے ہیں لیکن یہ درست نہیں۔ اگر آپ انہیں تبدیل نہیں کرتے تو کم سے کم دھو ضرورلیں۔ ماہرین کے مطابق ہر 6ماہ بعد جوتے تبدیل ضرور کرنے چاہیے کیونکہ یہ پاؤں میں انفکیشن کا باعث بن سکتے ہیں ۔
سپونج:
اگر صحت مندرہنا چاہتے ہیں تو برتن دھونے کے لیے استعمال کیاجانے والا سپونج ہاماہ ضرور تبدیل کیا کریں کیونکہ برتنوں کی دھلائی کے دوران جراثیم بڑی تعداد میں برتنوں سے سپونج میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ اور اس طرح یہ دیگر اشیاء تک بھی پہنچ جاتے ہیں۔
ٹوتھ برش :
عام طور پر دیکھا گیا ہے کہ جب تک ٹوتھ برش ٹوٹے نہیں اسے تبدیل نہیں کیا جاتا۔ یہ عمل بھی آپ کی صحت کے لیے درست نہیں۔ ٹوتھ برش کو بھی زیادہ طویل عرصے تک استعمال نہ کریں کیونکہ جراثیم انہیں اپنا گھر بنالیتے ہیں جہاں سے وہ آپ کے منہ میں منتقل ہوجاتے ہیں۔ کوشش کریں کہ ہر 3ماہ بعد اپنا ٹوتھ برش ضرورتبدیل کردیں۔
تکیے :
اکثر لوگوں کو اپنے من پسند تکیے کے بغیررات کو نیند نہیں آتی اور اس لیے پر سکون نیند میں تکیے کا بھی ایک اہم کردار ہوتاہے۔ تاہم ماہرین کے مطابق تکیے کو دوسال کے بعد ضرور یبدیل کردینا چاہیے ورنہ اس میں پائے جانے والے جراثیم سر میں انفیکشن کے علاوہ سراور کندھوں میں درد کاسبب بھی بن سکتے ہیں۔

Related posts